3 responses to “@tunfaisal, Lost In Translation…

  1. Blur….blur …… ntah apa-apa lah korang … tapi FAKTA SEJARAHNYA YANG TIDAK DAPAT DIUBAH walau apapun alasan yang diberi adalah – PM Najib telah dimalukan semasa Tanya Najib.

    Follower ramai ke, sikit ke, kena beritahu atau tidak, – FAKTA DIATAS sudah menjadi sejarah.

    Persoalan utama – Apakah akan berulang ?

  2. Syabas. Kau berani bro. Aku dah lama tahu followers TF tu bnyknya fake. Pakai dp telur. Bila bukak satu2 tak aktif sangat pun. Sekali signup lepas follow TF belah gitu. Haha. Tapi semalam memang aku perasan tuit kau dgn TF. Aku nak menyampuk tapi malas. Baguslah entri ni. Kita bkn tak sokong BN kan bro, cuma kita tak suka cara tak jujur kan? Nnt senang je pihak PR jatuhkan.

You are part of people on the street. My opinion might not as good as yours. Come, please share your thoughts with us!!!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s